Zo volop sneeuw en kou - Reisverslag uit Kappl, Oostenrijk van Marnelle Goudswaard - WaarBenJij.nu Zo volop sneeuw en kou - Reisverslag uit Kappl, Oostenrijk van Marnelle Goudswaard - WaarBenJij.nu

Zo volop sneeuw en kou

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marnelle

25 Januari 2007 | Oostenrijk, Kappl

Zo Leuten van het goede leven,

Nou hier is het al 2 weken rustig, morgen sluit ik mijn week weer af met geen idee wat mij te wachten staat, want heb al 1 dag geen onverstaanbare Denen meer. Vorige week zondag stond ik dus weer op het tapijt en kreeg ik 12 Denen voor mijn gazonnetje haha. Natuurlijk konden ze weer binnen een half uur remmen en ging ik met handen en voeten te werk. Uiteindelijk heb ik 3 hele leuke dagen gehad, behalve dan een klein exidentje met Laura die durfde de blauwe 1a niet meer af gillen kreisen, ze was zo boos op mij maar met al mijn moed en overtuiging heb ik haar toch naar beneden gekregen. Verder had ik er ook nog een Pool bij zitten en ik moet je zeggen, ik vond het heerlijk om te zien dat ik zonder te praten kinderen toch iets kon leren en dat maakt deze week weer een beetje goed. Want met -15 graden heb ik het toch echt koud. Vandaag bijvoorbeeld gaf ik les aan een Nederlandse man rond de 40 oer dom, mag het niet zeggen maar soms ziet het er zo dom en grappig tegelijk uit als volwassenen skiles krijgen. Na 2 uur bij de förderband kon hij eindelijk zijn 2 benen goed belasten jaja ik ben nog heel geduldig ook al keek ik elke 5 minuten op mijn horloge...

Verder was Iris hier nog met 4 mannen rond mijn vader leeftijd, echt lache met die mannen. Getrouwd kinderen we hebben nog een avond met ze gegeten. ( Iris was hier ook met de kerst en sliep bij ons. Mannen het was gezellig, maar ik blijf er bij jullie geile op skilehrerinnen he! Pietje haha.

Zaterdag zijn Robin, Cris en ik uitgenodig om skiracen te jureren hoop dat het wat wordt met het weer hier. Op dit moment sneeuwt het lekker. Hoop dat jullie het in Nederland ook naar jullie zin hebben en voor de andere staigaires hoop dat jullie ook een leuke tijd hebben in Oostenrijk, nou dat weet ik haast wel zeker. Nog even bikkelen en het hoogseizoen komt er weer aan dat is veel leuker.

Ciao aus Tirol dein skilehrer Macky

  • 25 Januari 2007 - 17:56

    Pieter:

    Leuk te horen dat je het zo naar je zin hebt daar!Werd wel tijd dat het eens goed ging sneeuwen heh? Nog veel plezier daar en ik zal nog wel even zwaaien als ik nog door Kappl rijd over 3 weken. Groetjes X Pieter

  • 26 Januari 2007 - 09:41

    Smoosje:

    Hee meis,
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Ik loop nu stage in SnowWorld bij de afdeling reserveringen... Heel wat anders haha

    Neem een Snaps voor mij en veel plezier daar nog!!!

    Kus Simone

  • 26 Januari 2007 - 12:23

    Mam:

    Het heeft hier volop gevroren ,maar niet zo koud als bij jou ook een pietsie gesneeuwd maar dat is het weekend weer over,alles goed hier!! nou ja met een loopse hond dat hou je wel aan het werk!!! verveel me niet!!!! het is miss leuk als je je helm op de foto zet als hem gekocht hebt.

    Kusssssssss

  • 26 Januari 2007 - 16:07

    Vincent C. Alblas:

    Hallo Marnelle, waarom heb jij wel sneeuw en ik niet? Binnenkort ontvang jij als het goed is nog een brief van me. ik heb hem eergisteren op de brievenbus gedaan.

    Ciao!

    Vincent

  • 27 Januari 2007 - 12:49

    Piet:

    hai Marnelle,we zijn weer terug in het saaie nederland.En je hebt gelijk hoor,haha,lekker ding.Ben nog aan de deur geweest om gedag te zeggen maar jullie waren al weg.Dikke kus jullie,en de groetjes.Geile piet

  • 28 Januari 2007 - 08:56

    Andre En Arjanneke:

    zijn gisteren bij je ouders geweest. Waren even met z'n vieren de kamer uit. Juley heeft genoten !!!!heeft alle franse kaas van de tafel af gevreten.Wat een hond.Wij hebben gelachten,je pa en ma minder.Hopen dat alles verder goed met je gaat. Kijk uit voor die "oude mannen van je vader z'n leeftijd) he, je weet maar nooit. Liefs van ons allemaal.

  • 29 Januari 2007 - 11:37

    Tim:

    Heey Marnelle, ik denk ik stuur ook even een berichtje, want ik zit nu op school en heb toch niets te doen ;)
    haha
    ik hoor allemaal verhalen van je moeder tijdens het knippen, dus zo blijf ik wel een beetje op de hoogte :)
    Ik hoop dat je het nog een beetje vol kan houden en nog veel plezier kan maken!
    Maar ik moet nu stoppen omdat ik anders op me kop krijg van de lerares haha!

    Veel (ski)plezier verder!

    Groeten uit Holland,

    Tim Gorissen

  • 29 Januari 2007 - 11:37

    Tim:

    Heey Marnelle, ik denk ik stuur ook even een berichtje, want ik zit nu op school en heb toch niets te doen ;)
    haha
    ik hoor allemaal verhalen van je moeder tijdens het knippen, dus zo blijf ik wel een beetje op de hoogte :)
    Ik hoop dat je het nog een beetje vol kan houden en nog veel plezier kan maken!
    Maar ik moet nu stoppen omdat ik anders op me kop krijg van de lerares haha!

    Veel (ski)plezier verder!

    Groeten uit Holland,

    Tim Gorissen

  • 30 Januari 2007 - 16:16

    Jan (40 Jaar):

    Hallo Marnelle,

    Bedankt voor de leuke en leerzame skiles.
    Alleen jammer dat je de hele tijd op je horloge keek, dat viel mij wel op.

    Groeten van Jan

  • 31 Januari 2007 - 10:28

    De Buren:

    Hoi Marnelle

    Fijn dat alles zo goed gaat met je.
    Hier is het niet echt winter, lijkt meer op een lange herfst.
    Met ons gaat alles goed, Spikey is wezen logeren bij Tom en Catrine, dat vond hij echt leuk.
    Ze hebben lekker met hem gewandeld.
    Na de logeerpartij moest hij wel even een dag bijkomen hoor.Wij wensen je veel sneeuw en veel plezier.
    Groetjes van de buren en een pootje van Spikey Doei

  • 31 Januari 2007 - 14:23

    Ton En Catrien:

    Hoi Marnelle,

    Als ik zo je website lees,heb je het helemaal
    GEWELDIG!!!! daar, een tijd om nooit te vergeten.
    Veel sneeuw gewenst en .....veel plezier! Post naar je onderweg. Liefs van ons .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kappl

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 April 2007

Waterskieen

05 April 2007

Eerste dag weer op de skies!!

29 Maart 2007

Met mij gaat het goed

22 Maart 2007

10 dagen met mijn been omhoog!

14 Maart 2007

18 graden en slechte sneeuw!!
Marnelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 27559

Voorgaande reizen:

03 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: